Wanneer krijg ik mijn salaris?
Als je via Tentoo voor ons werkt, dan ontvang je uiterlijk op de 8e van de maand van Tentoo jouw werkbriefje met je uren van de voorgaande maand en eventuele bonus van de maand dáárvoor (indien van toepassing). Tentoo betaalt uit nadat jij het werkbriefje digitaal akkoord hebt gegeven. Dat kan via je my.tentoo-account. Uitbetaling volgt in de meeste gevallen dan binnen 1 werkdag. In alle andere gevallen ontvang je je salaris op of rond de 25e van de maand.
Help, ik heb geen werkbriefje ontvangen?
Weet je zeker dat je inschrijving bij Tentoo compleet is? Met andere woorden: hebben ze ook een kopie of scan van je ID of paspoort? Bel dan even met Minouche van HR op 085-4855499 of stuur een appje naar 06-30895913.
Op mijn Tentoo werkbriefje staat een ander uurtarief dan ik heb afgesproken, hoe kan dat?
Dat klopt. Op jouw werkbriefje staat jouw bruto uurtarief exclusief 21,4% reserveringen vermeld. Deze krijg je echter wel direct uitbetaald. Op je loonstrook (die je op je my.tentoo-pagina kunt downloaden) staat je uurtarief inclusief de reserveringen vermeld. Voorbeeld: op je werkbriefje staat € 11,53 bruto per uur en op je loonstrook staat € 14,- bruto per uur.
Ik denk dat mijn bonus niet klopt. Wat nu?
Jouw Vestigingsmanager weet precies hoe jouw bonusbedrag is opgebouwd en kan je inzage geven in de berekening en eventuele cancels. Mocht er inderdaad iets niet kloppen, dan wordt dat natuurlijk zo snel mogelijk gecorrigeerd.
Ik mis een gewerkte dag op mijn werkbriefje van Tentoo. Wat nu?
Jouw gewerkte dagen worden geregistreerd met de software die je in het veld gebruikt tijdens je verkoopwerkzaamheden. Daarin kunnen wij zien of je die dag wel of niet gewerkt hebt. Er kunnen zich echter situaties voordoen dat je wel gewerkt hebt, maar niet ingelogd bent geweest, bijvoorbeeld tijdens een softwarestoring of omdat je een extra training in het veld hebt. Ingeval ook voor ons duidelijk is dat je wel gewerkt hebt, dan krijg je die dag natuurlijk zo snel mogelijk alsnog uitbetaald. Het fijnste is natuurlijk dat jouw aanwezigheid direct wordt doorgegeven, dan kan er ook niets misgaan.
Mag ik tijdens mijn werk in het veld nu wel of geen gympen en/of jeans dragen?
Belangrijkste is dat je er verzorgd en representatief uitziet. Dat kan best met een jeans, zolang deze geen scheuren, gaten of vale plekken heeft. Hetzelfde geldt voor je gympen, die zien er natuurlijk spic & span uit.
Waarom hebben jullie een VOG van mij nodig?
Jullie komen dagelijks in contact met (potentiële) klanten van ZIGGO en DELTA. Wij vinden het daarom belangrijk te weten dat jouw gedrag uit het verleden geen risico of belemmering vormt bij je werk. Snel na je start bij PARTOF_ ontvang jij van Dienst Justis een e-mail met het verzoek de VOG-aanvraag (die door ons is voorbereid) af te ronden. De link die je daarbij ontvangt is maar kort geldig, dus maak het snel in orde.
Hoe moet ik me ziek melden?
Als je door ziekte niet kunt werken, meld je dat – bij voorkeur telefonisch – ruim voor aanvang van de werktijd bij je Teamleider. Indien mogelijk geef je in dit gesprek ook door wanneer wij weer op je kunnen rekenen. Als je via Tentoo voor ons werkt, dan geef je je ziekmelding ook door aan Tentoo via 020 – 420 2070.
Hoe kan ik een vrije dag of vakantie aanvragen?
Wanneer je een vrije dag wilt nemen of een vakantie wil plannen, laat dat dan tijdig weten aan je Teamleider. Voor de planning is het belangrijk dat je dit zo snel mogelijk doorgeeft.
Kan ik ook Teamleider of (assistent) Vestigingsmanager worden?
Ja. Het volledige management van PARTOF is doorgegroeid. Met name de groei die PARTOF_ door zal maken geeft kansen. Kin omhoog, want opportunities liggen niet op de grond. Ze vliegen voorbij!
Krijg ik mijn eerste training uitbetaald?
In principe wel. De enige voorwaarde die we daaraan stellen is dat je na de trainingsdag minimaal 35 uur moet hebben gewerkt. Het kan dus gebeuren dat je trainingsdag pas een maand later wordt uitbetaald.
Krijg ik een bonus als ik een nieuwe collega aanbreng?
Jazeker! Je kunt tot maximaal € 225,- euro verdienen. Kijk voor de spelregels op de pagina extra’s.
Mag ik de tablet die ik van jullie heb ook privé gebruiken?
Dat is niet de bedoeling. Voor elke tablet die onze verkopers in het veld gebruiken, is er een abonnement met beperkte MB’s afgesloten. Downloaden van applicaties voor eigen gebruik is ook niet toegestaan. Je leidinggevende is bevoegd jouw tablet daarop te controleren. Oneigenlijk datagebruik zal worden verrekend met je salaris en/of bonus
Ik zit ergens mee, maar wil of kan dit niet met mijn leidinggevende bespreken. Bij wie kan ik terecht?
Zoiets kan natuurlijk gebeuren. In dat geval kun je altijd contact opnemen met Minouche van HR op 085-4855499 of 06-30895913.
Mijn vraag staat er niet bij?
Misschien vind je het antwoord op jouw vraag in onze huisregels. Zo niet, stel je vraag dan aan jouw leidinggevende. Bellen naar kantoor kan natuurlijk ook